Uppdaterad information från JM gällande felanmälan under sommaren

Hej alla


JM har skickat ut uppdaterad information gällande felanmälan under sommaren. Se nedanför:


Sommar och semestertider 2021

Under veckorna 28, 29, 30 och 31 tjänstgör vår personal i begränsad omfattning.

Ärenden kring upplevda fel/brister som anmäls under dessa veckor, kommer att åtgärdas utifrån en bedömning om en omedelbar och brådskande åtgärd krävs.

Övriga ärenden kommer att åtgärdas efter semesterperioden.

Vid funktionsfel på hiss eller garageport, liksom vitvaror, hänvisas direkt till leverantören (som normalt). Se anslag och information på föreningens hemsida.

Du vet väl att du kan registrera och följa ditt ärende via Mitt Boende?

I tjänsten Mitt Boende kan du som boende se och registrera ärenden, se dina avier och kontrollera dina kontaktuppgifter. Det enda du behöver för att logga in är ditt Bank ID

och du gör det längre ner via ’Kontakt’ på vår hemsida jm.se.


JMs kundservice har öppet för att ta emot era ärenden hela sommaren.

Hemsida: www.jm.se / Tel: 020-731 731/ E-post: kundservice@jm.se

Vi önskar er en skön sommar!

Med vänlig hälsning

JM AB